Jump to content

kazakhH ~

Administrator
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

kazakhH ~ last won the day on May 10

kazakhH ~ had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About kazakhH ~

  • Birthday 11/16/1994
  1. Release Leaks

    Καλα ναι τα ειδα και γω, αλλα ητανε μικροbugs. Τιποτα δυσκολο στο να διορθωθουν. Γενικα και μονο το γεγονος οτι εχουμε demo player με κανει παρα πολυ χαρουμενο
  2. Release Leaks

    Ολα φαινονται παρα πολυ καλα, υποπτα καλα για την ακριβεια (σε φαση οταν αυτο που βλεπεις ειναι τοσο καλο που λες δε μπορει καποιο λακο θα χει η φαβα ) Παρολα αυτα, HYPERINOOOOOOO
  3. HYPERINOOOOOOOOO 🧡💛💙💜
  4. Ένα χρόνο ζωής ακόμα!

    Και το θεμα ειναι οτι οσο δεν ανακοινωνουν κατι, τοσο περισσοτερο δημιουργειτε ενα "hype" γυρω απο το release του game το οποιο κατ εμε δεν ειναι δικαιολογημενο. Αυτα που ξερουμε μεχρι στιγμης ειναι 1 map με χιονια και Ρωσσικα οπλα (<3 Mosin + SVT) και 2 (νομιζω) πιστες για arcade που τις παιξαμε και στις beta, δηλαδη content updates. Δεν εχουμε ακουσει κουβεντα για mm και το με τι τροπο θα το φτιαξουν, ουτε τι θα κανουν με το Faceit, ουτε τι εκαναν με υπαρχοντα bugs που ξερουν και οι ιδιοι οτι υπαρχουν, τι φαση με demosystem που ειναι απο τα πιο requested features τοσο καιρο που παρακολουθω το παιχνιδι, γενικα ειναι στο φλου η ολη φαση. Αναμενουμε...
  5. Ένα χρόνο ζωής ακόμα!

    Μπραβο για την κινηση μητσο, αντε να δουμε...
  6. Battalion 1944 Major (September)

    Δυστυχως ομως ειμαστε λιγοι. Στο ελληνικο discord εχουνε φτιαχτει ωραια πραγματακια (gatherbot για 5v5 ή και 1v1 games μεταξυ μας, σχεδον ιδιο σε χρηση με το παλιο IRC bot του 222) παρολα αυτα κανεις δεν μπαινει να παιξει, ειναι κριμα πραγματικα Εχει υπαρξει μια μινι βελτιωση με ατομα που βλεπω τωρα τελευταια απο CoD4 αλλα τιποτα σταθερο... Εγω απλα θα ελεγα μπειτε και checkαρετε τα gatherbots, δεν ειναι αναγκη να το λιωνεις ολη μερα για να παιξεις ενα gather και να βγαλεις χαβαλε
  7. Btw, το νεο μαπ γαμαει https://plays.tv/video/5b47a5c183a63df311/4man-savoiaaaaa
  8. Λυθηκανε πολλα πραγματα σε αυτο το update, το παιχνιδι μετα απο μηνες μοιαζει να βαδιζει σε σωστα μονοπατια. Παρολα αυτα για οσους ελπιζουν οτι το game θα κανει blow up τωρα στα κοντα, πολυ δυσκολα. Imo το game εχει τουλαχιστον 1 χρονο ακομα δρομο μεχρι να μπορει να θεωρηθει αξιοπρεπεις competitive τιτλος.
  9. MAJOR UPDATE #2

    Ισχυει και αυτο που λες για τα crashes, ειναι πραγματικα game killers. Ειδικα για ενα παιχνιδι που ο αλλος έχει πληρωσει για να παιξει, δεν γινεται κάθε 3 και λιγο να κρασαρει ή να μην ανοιγει καθολου.
  10. MAJOR UPDATE #2

    Αν τα σκάσουν σε καναν streamer θαγινει δουλιτσα, και το fortnite καπως ετσι ξεκινησε πλακα πλακα, με sponsored streams. Το σιγουρο ειναι οτι θα μπει κοσμος να το δοκιμασει ξανά, και εκει ειναι ολο το κολπο. Αν κάνουν ολα αυτα που εχουν υποσχεθεί υπαρχει ελπίδα.
  11. MAJOR UPDATE #2

    Αυτό, πραγματικά αυτη τη φορα δεν εχουν δικαιολογία. Πρέπει να δουλεψουν ολα τα σερβερ σωστα για να μπει ο κοσμος να δοκιμάσει το νεο update, πρεπει το update να περιεχει αυτα που μας υποσχέθηκαν χωρις αχ δε προλαβαμε αχ δε το τεσταραμε και σουξου μουξου μανταλακια, πρεπει να ειναι ολα στη πενα αν θελουν να σωσουν το παιχνίδι.
  12. MAJOR UPDATE #2

    Το τεράστιο update που έρχεται στο Battalion 1944 σκάει τον Ιούνιο υπό beta testing μορφή, και θα γίνει release στην κανονική έκδοση του παιχνιδιού τον Ιούλιο (μαζί με μικροαλλαγές απο το feedback του beta testing). Έχουμε και λέμε: Παρουσιάζοντας το Wartide 2, το νέο και βελτιωμένο competitive gamemode του Battalion 1944. Πλέον δεν θα υπάρχει μόνο team economy pool, αλλα και personal waller α λα CS:GO, κάτι το οποίο σημαίνει ότι πλέον δεν θα εξαρτώμαστε από το εκάστωτε κωλόνουμπο που τρώει 3 tokens κάθε round για να παίξει scope, χωρίς να τον ενδιαφέρει αν το team economy μπορεί να σηκώσει τέτοιο άνοιγμα. Ο καθένας λοιπόν έχει την προσωπική καβάτζα του και μπορεί να χρησιμοποιήσει το team pool με αρκετούς περιορισμούς, άλλα key features του Wartide 2 παραθέτονται παρακάτω: Α) Ο καθένας μπορεί να χρησημοποιήσει μέχρι 3 tokens ανα γύρο από το team economy pool. Β) Ο καθένας μπορεί να κάνει "donate" απεριόριστο αριθμό tokens από το πρωσοπικό πορτοφόλι του σε κάποιον άλλον παίκτη. Γ) Ο κλασσικός τρόπος του να κερδίσει κάποιος παίκτης tokens θα παραμείνει και στο Wartide 2, ένα token θα πέφτει από κάθε παίκτη που πεθαίνει, μόλις ένας παίκτης το ανακτήσει έχει αυτόματα +1 token στο πρωσοπικό του πορτοφόλι. Παρόλα αυτά, πλέον υπάρχουν και άλλοι τρόποι να κερδίσει κάποιος παίκτης tokens προς όφελος του team economy pool όπως το να γίνει plant ή defuse η βόμβα, ή με συνεχόμενες νίκες/ηττες γύρων, το λεγόμενο round loss/round win bonus που υπάρχει και στο CS:GO. Δ) Το να σώσεις το όπλο σου πλέον θα είναι μια λογική απόφαση κοντά στο τέλος ενός χαμένου γύρου, καθώς ο εκάστωτε παίκτης θα γίνεται respawn στον επόμενο γύρο με το όπλο που έσωσε στον προηγούμενο, α λα CoD2. To αν θα έχουμε την δυνατότητα να σώσουμε 2 primary weapons βέβαια, παραμένει ακόμα άγνωστο. "force buy cyka blyat rush B", απλά με καλύτερο UI δηλαδή. Δύο καινούργια όπλα θα κάνουν την εμφάνισή τους, το "Grease Gun" και το "MP-28". Πρόκειται για 2 όπλα που θα έχουν τον ρόλο το "eco weapon", με άλλα λόγια φθηνές λύσεις όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά για την ομάδα σου. Είναι και τα 2 SMG (το Grease gun για τους allies και το mp-28 για τους axis αντίστοιχα) με χαμηλο rate of fire, και μετριο damage. Σύμφωνα με την παραπάνω φωτογραφία θα κοστίζουν 1 token, και θα πηγαίνουν πακέτο με μια smoke grenade. Περισσότερες πληροφορίες εδώ και εδώ. Καινούργιοι χάρτες και αλλαγές στους ήδη υπάρχοντες. O καινούργιος χάρτης που ονομάζεται Savoia και γεωγραφικά τοποθετείται στην Ιταλία, είναι δημιουργία του γνωστού σε όλους μας phantasy. Οι developers υπόσχονται μεγάλους δρόμους και ανοικτά σημεία προσφέροντες πολλές scope vs scope μάχες, καθώς και ότι θα προσπαθήσουν να προωθήσουν την καθετότητα έτσι ώστε να περιορίσουν το "corner jumping meta". Περισσότερες πληροφορίες εδώ. Αλλαγές στην Coastal: Αν και έιναι ίσως ο πιο αγαπημένος χάρτης του community, οι developers αποφασίζουν να κάνουν δραστικές αλλαγές σε σημαντικά chokepoints οπως το A-long και το Mid, καθώς και στα spawns των Allies και των Axis. Photo album των αλλαγών εδώ. Αλλαγές στην Manorhouse v2: Αν και οι developers δηλώνουν ικανοποιημένη με την υπάρχουσα κατάσταση του συγκεκριμένου χάρτη, αποφάσησαν να προβούν στις εξής αλλαγές μετά τις προτάσεις του Dust Mouret: Ολικό redesign της Invasion: Μετά της κάκιστες κριτηκές του community σχετικά με τον συγκεκριμένο χάρτη αμέσως μετά την κυκλοφορία του, οι developers αποφάσισαν να προβούν σε ριζικές αλλαγές τόσο στο layout όσο και στα chokepoints βασισμένοι στο feedback του community. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε όλες τις αλλαγές: Νέα models για Axis και Allies, με μεγαλύτερα και ζουμερά κεφάλια να διαλύσεις. Τα νέα models εκτός από πιο λεπτομερείς αναπαραστάσεις των αληθινών στολών, θα προσφέρουν επίσης και πολλες βελτιώσεις στο framerate σύμφωνα με τους developers. Επίσης αναφέρεται ότι έδωσαν μεγάλη έμφαση στο να τονίζεται το κεφάλι του παίκτη (τόσο σε μέγεθος οσο και σε σχήμα) για απολαυστηκά και ευκολότερα headshots, μετά από το feedback που έλαβαν απο το community. Περισσότερες πληροφορίες εδώ. Μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των Smoke Grenades. Η λειτουργία των Smoke Grenades ήταν προβληματική από την κυκλοφορία του παιχνιδιού σε Early Access. Μετά από τα έντονα παράπονα του community οι developers αποφάσισαν να αναλάβουν δράση και να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο εξαπλώνεται η smoke, καθώς και το πως φαίνεται από κάποιον παίκτη σε απόσταση. Πλέον η smoke λειτουργεί περισσότερο σαν τοίχος, μπλοκάροντας εντελώς την ορατότητα ανάμεσά της, αν και από αισθητικής άποψης χρειάζεται αρκετές βελτιώσεις, σημειώνουν οι devs. Νέοι ήχοι κάνουν την εμφάνισή τους στο παιχνίδι, καθώς και δραστικές αλλαγές στο movement και σχεδόν σε όλα τα όπλα. Σε μια προσπάθεια να μειώσουν το "corner jumping" meta που υπάρχει στο παιχνίδι τον τελευταίο καιρό, οι devs προβαίνουν σε δραστικές αλλαγές στο movement και στο τρόπο που λειτουργεί το prone και το jumping. Αλλαγές για λόγους balancing έχουν υποστεί σχεδόν όλα τα όπλα που υπάρχουν στο παιχνίδι αυτή τη στιγμή Sniper Rifles Heavy Weapons Shotguns SMG (MP40 - Μείωση του οριζόντιου recoil) Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα updates, μπορείτε πάντα να επισκεφτείτε τη σελίδα νέων του παιχνιδιού στο Steam.
  13. MAJOR UPDATE #1

    Σουπερ το updateονι, εχει παιξει κανεις να μας πει αν υπαρχει αισθητη διαφορα στο γκειμ?
  14. [CUP] 2# Syphon B44 ONC by Freegamehosting.eu

    Ρε μαγκες ειδικά για οσους εχουν περάσει απο CS:GO και το χορτασαν - ή τους κούρασε οπως στη δικια μου περίπτωση- μετα απο CoD4/BO2 πραγματικά δεν υπάρχει κατι αλλο να παιξεις σε competitive fps πλαισια. Εγω προσωπικα θα συνεχιζω να παιζω γιατι ειναι το μονο γκειμ που παρολα τα bugs και τις δυσλειτουργιες του με γεμιζει, κυρίως για συναισθηματικους λόγους. Παιζω, στελνω feedback και περιμενω τους devs να κάνουν τη δουλεια τους. Τωρα το για ποσο ακομα θα βρισκω ατομα για να παιζω ειναι ενα θεματακι, αλλα εχω εμπιστοσύνη στους devs οτι αργα η γρηγορα αυτα τα θεματα θα λυθουν. Αν το battalion αποτύχει παντως εγω και επίσημα κρεμαω mouse και keyboard
×

Important Information

By using this site, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..